Allting handlar inte om dig.

Hej. Har än en gång tröttnat på min fula blogg! Men jag har bett Nour göra om den precis som jag vill ha det så det dyker nog upp en massa förändringar ikväll!

Så atte idag var det skolan dårå, fick springa som satan för att hinna med bussen imorse och det hann man ju som tur var. Sen var det ganska chill dag ändå! Fick även reda på att jag minst har G på mitt fysik-prov. Hur glad som helst, vi har inte fått veta om vi har vg eller mvg än men antagligen nästa vecka kanske. Just nu är jag bara glad för att jag fått godkänt. Sen var det orientering, skitkul verkligen! Eller?

Fick ju som sagt hoppa engelskan idag eftersom att våran lärare inte skulle vara där. Hemarbete alltså! Hellre det än att sitta i skolan. Nu ska jag kika runt, som jag alltid avslutar med att skriva haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0