Boy i hear you, in my dreams.

Tjenare. Vet att vissa av er är sugna på att veta svaren på frågorna!

Kommer i nästa inlägg förstår ni. Skolan idag gick bra! Tyska som rulla på och samma med musiken och svenskan. Sen var det uttagning till skollaget, kom med. Men nu är fårgan om man får lira matcherna på torsdag. Hoppas på det. Inte världens bästa prestation av mig pga av min höft som jag skadade igår men det gick bra trots att jag va lite halvt handikapp. Vi vann matchen igår iallafall med 4-2! Skönt och även välbehövligt.

Kom nyss ut ur duschen och så. Har varit på gränby och fick med mig ett skal hem! Så det är nice. Sådär ja. Nu kommer svaren alldeles strax! Puss.

Gamal bild men den får duga för tillfället. Har inga nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0