I hate goodbyes, i hate those tears in my eyes.

Hejsan!

Här sitter man då i sin ensamhet efter att ha blivit nekad till idol-tittning med sina vänner. Söta dom är alltså! Men jag har mina winerbröd så jag klarar mig fin fint! Skön skoldag också så det tackar vi för. Skolfoto som förövrigt gick åt pipsvängen men det är sånt man får ta vettni. Sen fotboll! Och sen tyska där vi ägnade tiden till att kolla på film. Sen åkte vi hem dårå.

Har prövat min bröllopsklänning och allt tillbehöv, även badat och ja. Kanske inte uppdaterar så mycket under morgondagen! Men bilder kommer ni säkert att få någon gång. Missar dock matchen imorgon som är den roligaste matchen i år typ :( Menmen. Ni andra brudar tar dom säkert! Sådär.

Lägg märke till att jag inte har någon header för tillfället. Nour håller på att fixa! Så den kommer säkert ikväll hoppas jag. Puss!

Håll med om att bildtomma inlägg suger, darför får ni bild i repris.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Filippa! Jättehärlig blogg, verkligen du är skitfin! Vad har du och Oskar Englund för "relation"? Du är grym tjejen!

2011-09-24 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0