Never mind i find someone like you.

Hej! Sitter iklädd mjukiskläder och har precis duschat.

Dagen, massa onödiga lektioner. Lite svenska förhör som gick åt pipsvägen men skollivet är hårt så det får man ba ta. Slutade tio i tre. Då vart det k to the aos i skolan. Trupperna till skol-sm skulle sättas upp. Jag och Mokhtar vågade inte ens kolla, men sen kom ju några gulliga glädjespridare och meddelade att vi båda kommit med. Lättnad! Gick till farmor med att glatt humör då alltså. 

Träning, gick väl bra. Lite orätvisst bedömning av vår tränare Tom dårå, sånt man också får leva med. Aja! Ni har jag iallafall duschat och sitter och lyssnar på musik. Skönt att vara ledig från skolan imorgon. Drar till Johan och hittar på något och kikar på hans träning också tror jag. Aja! Nu ska svara på lite frågor som ni ställt. Puss!

Postat av:
några äldre tjejer du ser upp till? fotboll och typ stil?

Svar: Jag ser upp till Marija Banusic och Olivia Hedman. Dom är helt enkelt de bästa fotbolls-jannarna på planet earth.

Postat av: Maja
Ska du söka till celsius elit?
Kollar du på super stars?
Vilken sport skulle du hålla på med om du inte tränade fotboll?
Tycker du Maria PH är bra?
Favorit lag?
Kan ni vinna serien?
Är du med Felicia mycket?
Bästa kompis i klassen?
När började du i GUSK?

Svar: Ja, det ska jag göra.
Nej.
Innebandy tror jag, har lirat det före men valde bort det för fotbollen, men om inte fotboll så innebandy helt klart.
JA!
Liverpool, jag är inte helt fast vid nått lag egentligen. Men liverpool har alltid varit ett av de lagen jag gillat mest.
Nej! Vi skulle vunnit, men ett lag drog sig ur och när vi förlorade mot serietvåorna vart seriesegert utom räckhåll. Men två kommer vi komma :)
Ja, för det mesta.
Oj umgås mycket med alla men om någon så Matilda Månsson.
För cirka två år sedan.

Saknar Halmstad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken position brukar du spela på?

Är din fot helt bra nu?

Bästa fotbollstränaren på gränby?

Sötaste tjej läraren på gränby?

2011-09-30 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0