Svar på frågestunden.

Postat av: Adam
Vilka är dom 6 snyggaste i gränby och gottsunda

Svar: I gränby är det nog Erik Axelsson, Pontus MB, Mokhtar Sahli, Alexander Lindholm, Jakob Östlund och Jonathan Qahoush VILL ÄVEN TILLÄGGA ATT DANIEL KAMALI ÄR EN RIKTIG PUDDING & och tjejer är det Maria Paulsson, Ines Delilovic, Amanda Östervall, Wendela Mattsson, Nea Solander och Matilda Månsson. Och i gottsunda är det Karim Bodair, Damir Dervovic, Viktor Lundqvist, Daniel Johansson, Erik Billing sen vet jag inte. Tjejer är Jossan Svensson, Annika Tegler, Maria Onsbjer, Camille Tjärn och sen vet jag inga fler.

Postat av: erika
1. svara ärligt vem är erika pettersson för dig?
2. dom 5 snyggaste 97orna i gränby och dom 5 snyggaste i tunaberg
saknar dig!

Svar: Du är en jättesöt tjej som även är en riktig snygging. Du är alltid glad och så är du snäll. Lätt att prata med! Vill verkligen lära känna dig bättre. Det var ett tag sen vi sågs nu.
I gränby: Stoffe Gustavsson, Ludvig Sweno, David Nilsson håller inte koll på alla 97or. Tjejer är det: Julia Andersson, Parthena Elefteriadou, Sanna Holmgren och Isabelle Johansson. I tunaberg: Lukas Florencio, Gabriel Vesterlung och sen vet jag inga fler. Tjejer är: Du, Kajsa Spove, Frida Spännare och Lisa Meyer.
Saknar dig också!

Postat av: Jan Jannén Jannen
1. Vem är den bästa jannen?
2. Hur mycket gillar du denna janne från 1-10 ?
Asså din blogg är så damp bra! det är det enda jag läser, jag är alltid inne på din facebook, och du har en sjuukt fin rumpa! det är nästa så att man vill ta på den!

Keep it going! Puss, din bästa stalker

Svar: Klart Marija Banusic! Och denna janne gillar jag 11/10 ops! Och jag vet att du är ganska oseriös banan-janne. Men tack ändå! Puss bästa.


Postat av: Maja
Vad har du för mål med fotbollen?
Vad tycker du om Johanna Kahlroth?

Svar: Oj! Vet faktiskt inte för tillfället. Men fortsätta komma med till alla camper med Upplandslaget och sen är det väl att utvecklas så mycket som möjligt med A-truppen. Johanna, jag har inte henne i något ämne. Men hon är jättegullig och jättesnäll.


Postat av:..
Är det nån kille du gillar nu, isåfall vem?

Svar: Ja, Johan heter han.


Postat av: oscar
vem är dom 5 snyggast killarna i gränby?

Svar: Kollar längre upp!
Postat av: muhamad
vem är de snyggaste i stenhagen?

Svar: Känner ingen i Stenhagen typ så Marija Banusic och Bahar Ghouds.

Postat av: nikkiii
Ska du söka till skol laget i fotboll?
Vilka fem tjejer tycker du är bäst på fotboll i gränby skolan?
Och killar ?
Träffas snaaart ? :)
Älskar dej.

Svar: Yes, det ska jag (gjorde jag) hehe.
Oj alla är sjukt duktiga. Men några som sticker ut extra är Amanda Östervall, Du, Wendela Mattsson, X1 och Bianca Embren.
Killar är: Erik Axelsson, Oskar Englund, Emil Norback, Pontus MB och Jakob Östlund.
JA! Tycker jag. Love u!

Postat av:
nån intressant tjej 97a som verkar trevligt du vill lära känna? :)

Svar: Nathalie Björn!

Postat av:
10 snyggaste 95orna

Svar: Johan Andersson, Marcus Holm, Joel Rydstrand, Jens Hägg, Mathias Benker, Adam Amaya, Felix Nillson och Christoffer Aspgren och Alexander Östervall sen vet jag inga flera.

Postat av:
Vilka tror du kommer komma med i skol SM laget?
Bästa 97:orna på gränby på fotboll?

Svar: Alla har redan kommit med, frågan är vilka som får lira matcherna.
Vet inte har inte sett någon spela eller förutom en kille och det är Svante Sundberg han är riktigt bra. Av tjejerna är det många många många, Sanna Holmgren, Julia Andersson, Lovisa Ahlgren, Josefin Lindström, Märta Säfström och Elin Åkerman.

Postat av: Freddy
1. Hårtips?
2. Hur bra på fotboll är du på skala 1-10?
3. Pojkvän/På G?
4. Oskuld?
5. Tror du att jag är snygg? ;)

Svar: Det bror på vad du menar med det. Om du vill ha det längre så undviker du att platta det ofta och ha det uppsatt rätt ofta. Sen så ska man inte duscha allt för ofta och inte borsta så hårt och "vilt" inte använda hårfön osv.
Ehm 9 skulle jag väl kunna säga. Min kondition är inte den bästa.
På G.
Japp!
Haha ingen som helst aning.

Postat av: Anonym
Vilka är de fem bästa killarna på fotboll i gränby???

Svar: Kika lite längre upp :)

Postat av:
Vilka fem tjejer är bäst på fotboll i 9E?

Svar: Alla är duktiga men om jag ska säga 5 så är det Edom Yohannes, Shida Robarom, Therese Idving, X1 och Kaijan Sardar.

Postat av: Kulli
Vilka sex personer i ditt fotbollslag är bäst på fotboll?? Kram!

Svar: Det finns inga i vårt lag som är "bättre". Alla är jättebra på olika sätt! Vissa är bättre på vissa saker helt enkelt. Enligt mig är alla exakt lika bra :) Kram!

Postat av:
Hej mitt namn är den kompletta jannen, vad tycker du om mog, visst är jag c00l ??? och vad tycker du om guskisarnas damlag, visst är dom bananiga ?? / bananjannen

Svar: Hej Olivia. Du är grymt cool, lite onödig fråga när du redan vet svaret hehe! Ja, dom är ett riktigt bananingt gäng och då på ett otroligt bra sätt! / Bästa jannen hihi.

Postat av:
vilket är de bästa ordet; klarre elr irre urrebarre?

Svar: Helt klart klarre!

Postat av:
Tycker du Johanna Kahlroth är söt?
Snyggaste läraren på gränby?
Fem sötaste tjejerna och killarna i 9E?
Hur många gånger i veckan tränar du?

Svar: Ja hon är gullig.
Samuel!
Shida, Julia, Freja, Edom och Kaijan.
Adam, Felli, Jonathan, Emilio och Andreas.
Jag tränar 6 gånger i veckan (skolan inräknad)

Postat av:
Vilka känner du inte i funbo p97?

Svar: Det har ju kommit några nya till deras lag som jag inte kan namnen på, det är dom jag inte känner. Dom som varit med från början känner jag hyffsat.

Postat av:Mokthar
vilka 3 grabbar har grym klädstil i gränby? motivera ditt svar:D

Svar: Du, Jakob Östlund och Felix Jacobsson.
Alla tre har helt enkelt sjukt snygg klädstil. Bär alltid snyggt och inte nå mjukisbyxor och bara slänger på er en tröja som vissa andra gör. Det ser liksom "fräscht" ut med de kläderna ni har och inte slaffsigt. Alla borde ha såna kläder ni har eftersom att tjejer gillar killar med stil!

Sådär ja! Hoppas ni är nöjda med svaren. Vill ni fråga något mer så kommenterar ni detta inlägg.


Postat av:

Vem är din idol?
Vilka sökte till skol SM laget?
Vilket gymnasium vill du gå på?
Är du snabb?
Snabbaste tjejen i GUSK F-96?
Bästa läraren på gränby?
Bästa kompis?
Är du bra på engelska?
Favorit skidåkare?
Favorit fotbollsspelare?
Favorit friidrottare?
Favorit tjej?
Är Felicia bra på fotboll?

 

Svar: Har många, men Xabi, Messi och Forlan.

De var 22 som sökte så jag har inte så stor lust att rabbla upp alla.

Celsius.

Jag nej, lika snabb som en snigel vilket inte är så snabbt.

Bianca Embren.

Cilla och Sari.

Julia Sellin och Julia Andersson.

Helt okej.

Haha kollar ALDRIG på skidor så kan inga skidåkare.

Kolla längst upp.

Friidrottare, har inte så bra koll där eller men Usain Bolt!

Favorit tjej? Marija Banusic.

Ja det är hon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din idol?

Vilka sökte till skol SM laget?

Vilket gymnasium vill du gå på?

Är du snabb?

Snabbaste tjejen i GUSK F-96?

Bästa läraren på gränby?

Bästa kompis?

Är du bra på engelska?

Favorit skidåkare?

Favorit fotbollsspelare?

Favorit friidrottare?

Favorit tjej?

Är Felicia bra på fotboll?

2011-09-28 @ 20:06:59
Postat av: Anonym

några äldre tjejer du ser upp till? fotboll och typ stil?

2011-09-28 @ 20:57:09
Postat av: Maja

Ska du söka till celsius elit?

Kollar du på super stars?

Vilken sport skulle du hålla på med om du inte tränade fotboll?

Tycker du Maria PH är bra?

Favorit lag?

Kan ni vinna serien?

Är du med Felicia mycket?

Bästa kompis i klassen?

När började du i GUSK?

2011-09-28 @ 21:09:02
Postat av: sellin

visst är jag fett med bäst ?

varför är du så snyggig av dig ?

kan jag få alla dina kläder för jag älskar dom very mucho ?

5 snyggaste killarna du känner ?

älskar dig min banan-janne-åberg!

2011-10-02 @ 11:52:43
Postat av: Anonym

är du och Erik Axelsson ihop ?

2011-10-12 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0