Dansa, pausa.

Orka att jag hade skrivit jättemycket sen hackade hela datorn upp. Iallafall!


Har inte uppdaterat på sjukt länge så det är på tiden nu. I veckorna har jag iallafall tränat, lirat match med uppland, lirat med mitt egna lag, träffat alla eliter i celsius, varit med Erik, haft nationella prov, haft vanliga prov, föreläsning. Typ det. Igår hängde jag med Nalin innan jag tog bussen hem till min fina.

Imorse drog han på match och jag åkte hem. Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och plattar håret. Ska nämligen på bio med pappa och alla därifrån. Har inte riktigt fått klart för mig vad det är för bio men det blir säkert bra. Sen efter bion ska jag hem till Nalin och sen ska vi på lagfest! Efter det drar jag hem till Erik. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0