Hon förväntade sig världen med fel ögon.

Dålig uppdatering. Dålig början på dagen, fortsatte i samma veva, dålig dag överhuvudtaget, lite bättre kväll när jag klickade hem lite kläder.

Well, anledningen till att dagen inte har varit så bra tar jag inte upp på bloggen. Det är något jag bara säger till mina närmaste. Det har inget med mig och Erik att göra alls. Ända jag säger är att jag har det lite jobbigt nu.

Under dagen hjälpte jag mor med maten, vi åt lite påskmat idag. Imorgon kommer jag må bäst igen då jag åker hem till Erik. Blev inget med Sellin idag heller, hon skulle få gäster så ja, fick spendera dagen mestadels för mig själv. Ingen ork till att uppdatera alls. Får se om det blir någe imorgon. Puss.


På onsdag är det dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0