I am a highway man!

Hejssssan.

Åkte till Erik igår som sagt. Sov kvar och vaknade hos honom idag runt 10 kanske? Vi gick upp och grillade för första gången i år! Dock gick det inte speciellt bra. Men till slut gick det iallafall och äta och så pjåkigt var det inte! Sen gick vi ner och kollade på filmer och mös innan jag drog hem, eller ja, vidare till coop! Skulle få plocka godis som ett påskägg, tog tuggumin,tuggumin och ännu mer tuggumin! Finte.

Sen när jag väl kom hem så satt jag mig i badet, hårinpackning, rakning och ansiktsmask och sådant välbehövligt. Känner mig som en ny människa. Ska fixa naglarna och baka! Ingen uppdatering senare skulle jag tro. Juste!! MITT HÅR HAR VÄXT 3 CM, FÖR ER SOM VILL VETA HIHI. Pussen!


3 cm längre nu ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0