I just met you.

Tjena hej!

Sitter i Eriks rum och har precis gjort klart mitt astronomi arbete! Skönt. Dock var det hur svårt som helst. Ni kanske undrar varför jag inte är i skolan och det är darför att.. jag har sovit som ett as och jag kände att jag bara behövde få sova ut, sen hade jag ju arbetet att ta tag i. Och på svenskan hade vi en redovisning vi inte var klara med. Så jag kände att det var okej att hoppa svenskan när jag ändå inte skulle göra något, liksom att jag la tiden på något vettigare!

Igår åt jag med min fina vän, sen vandrade hon och jag runt på stan ett tag. Efter det var jag med Erik. Idag ska jag vandra runt med just pojken min på stan, då jag har lite pengar också! Ska byta om och sånt nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0