För många ramlande flickor ramlar förbi.

Holaaaaa.

Hade världens bästa alla ♥ dag igår med världens bästa pojkvän. Den blir svårslagen om jag säger så! God frukost, grymt bra presenter, mysmiddag på stan och som avslut bio. En gång i Phuket.

Idag då. Lite mindra bra dag, fast den började bra som alltid när jag vaknar upp bredvid Erik. Sen rullade den väl på helt okej. Efter skolan drog jag och Felle hem och satte oss vid varsin dator med NO-arbete. Jag har 2 helt omöjliga frågor kvar nu som jag ska fråga läraren om imorgon. Annars har allt annat gått bra.

Imorgon är det skoläckel igen och jag känner för att dra en hemmadag i min säng, vilket aldrig kommer inträffa så. Bara att bita ihop. Sen fredag och sen ÄNTLIGEN lov. Och juste, skulle fått sovmorgon imorgon men nej då ska första halvan av klassen där jag är inkluderad ha muntligt nationella i svenskan. Sur blir man. Aja, snart ska jag äta sen kolla tv tror jag. Pussen!

Drog ihop en ny tillfällig header också, kommer en ny så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0