Svaren på frågestunden.

Postat av: Vickan
1. hur många har du strulat med?
2. Har du strulat med erik?
3. Hur kan du va så fin?
4. Jättefin blogg, läser den varje dag
Puss♥

Svar:
1. Har absolut noll koll på det.
2. Hehe ja det är klart.
3. Tack så mycket! Men det kan jag verkligen inte påstå.
4. Vad gulligt, tack så mycket! PUSS
Postat av: anonymous
hur många har du varit förälskade i, och vilka?

Svar: Ska jag vara helt ärlig så är det bara Erik, har inte kännt som jag gör nu för någon annan så Erik är den ända jag varit/är riktigt förälskad i.
Postat av:
1.Dom absolut 2snyggaste tjejerna i 8an - gränbyskolan ?
Berätta om dom, vad du tycker är bra och dåligt med dom, du kan gärna slänga in en snygg bild på dom också!
2.Har du ock Erik haft sex?
3.dina absolut närmsta vänner?
4.vad är det som egentligen har hänt med Wendela och hennes pojkvän? Är hon lika glad och sprallig fortfarande eller är hon typ 'deppig' pga det?
5. Säg dom 3 personerna (tjejer&killar) du vill lär känna bättre och umgås mer med båda på fritiden och under skolan - från gränbyskolan - 7an och 8-an
Tacksam för svar! Puss :)

Svar:
1. Parthena och Julia Andersson.
Parthena känner jag inte sådär jäääättebra, men hon är väldigt utåtriktad vilket jag gillar, en tjej som lätt får vänner kan jag tänka mig. Hon har hur fin klädstil som helst och hon är verkligen hur söt och snäll som helst. Finner inget dåligt med henne.
Julia har jag känns sen dagis. Vi har inte varit lika tighta hela tiden men i 5-6 kan jag tänka mig att vi verkligen tog tag i all vänskap. Så nu är vårat vänskapsband väldigt starkt! Vi bor 50 meter ifrån varandra vilket är sjukt skönt och hon är väääldigt gullig och snäll. Finner inget dåligt med henne.

Parthena                                                                                  Julia
2.Ja
3.Wendela, Sellin och Erik.
4.Det hände en massa saker, ett missförstånd som gick lite för långt.
Wendela är absolut lika sprallig och glad men det är svårt att släppa något såntdär så hennes humör är nog lite upp och ner skulle jag tro. Men mestadels är det på topp och det har blivit mycket bättre sen dag ett. Hon är stark och viker inte ner sig lätt alls!
5. Oj, i 7an är det ingen. I 8an av tjejerna är det Parthena och Aya. Sen inga killar.
PUSS
Postat av:
dom snyggaste killarna i gränby skolan ?

Svar: Erik!
Postat av:
Tycker du wendela är för ledsen för det med Fredrik?
Tycker du om honom även fast det han gjort mot henne?
Vad skulle du säga om dom blev tillsammans igen?
Absoluta bästavän?
Favorit affär?
Kram

Svar:
Med tanke på det som hände tycker jag inte alls att Wendela var för ledsen. Om jag var i hennes situation hade jag nog varit betydligt mer ledsen.
Jag känner inte Fredrik bra alls, men efter det han gjorde så usch nej. Jag hatade honom. Men nu när dom rett ut allt har jag ingen anledning till att hata honom. Men han är en rätt okänd person till mig, men tycker inte illa om honom på något sätt längre.
Jag skulle självklart bli väldigt glad för deras skull.
Wendela och Erik.
Gillar bikbok, h&m, holmlunds osv. Gillar en hel del affärer!
Kram.
Postat av:
Vad var det Fredrik egentligen gjorde mot wendis?
Puss

Svar: Redan svarat längre upp! Puss
Postat av: Sara
Vad har du för betyg? :)

Svar: Jag har 7 VG resten G. Är helt okej nöjd över de, ska försöka höja mig nu sista terminen.
Postat av:
1. 10 närmaste vänner på gränbyskolan(tjejer) i nian
2. ..respektive killar
3. 10 snyggaste tjejerna på gränbyskolan i nian
4. ..respektive killar
5. 10 bästa tjejerna på fotboll i gränby i nian
6. ..respektive killar
7. vad skulle du göra om erik gjorde slut?
8. vilken linje och vilket gymasium ska du gå?
9. absolut bästa vän?

Svar:
1.Tjejer är väl Wendela och det flesta tejerna i min klass.
2.Killar är det nog inte så många, Mokhtar, Oskar och Erik. 
3.Alla är fina.
4.Killar: ERIK!!!!!
5.Amanda Östervall, Lina Blomqvist, Wendela Mattsson, Egzona.
6.Killar: Erik Axelsson, Casper Skoglund, Alan Soufi, Oskar Englund.
7.Med tanke på hur kär jag är i honom i nuläget så skulle jag verkligen inte orka om han gjorde slut.
8. Celsius Elit, SAM-MEDIA eller HANDEL.
9. Wendela och Erik.
Postat av: Julia
Hur mycket satsar du på fotbollen egentligen ? Vill du gå riktigt långt ?
Dina närmaste vänner ?
Hur brukar du fixa ditt hår ?
LOVE YOU

Svar:
1.Jag vill ju satsa (de vet du) men i nuläget har jag fotbollssvaka. Fast det börjar gå uppåt nu men jag vill satsa till 100% och gå så långt jag kan. Hitta ett lag jag trivs i och köra på!
2.Du Wendela och Erik.
3.Brukar sova med fläta ganska ofta så att det blir lite vågigt, sen kan jag platta det till och från. Försöker platta så lite som möjligt med tanke på att det sliter på håret, men när jag får en ny bra plattång kommer jag förmodligen platta det mer men då med värmeskydd så håret inte slit ut. Sen drar jag upp det i en toffs bara. Antingen en hög toffs eller en låg toffs. Beror på vad mitt hår säger hehe. Om jag inte orkar göra något alls med mitt hår drar jag upp det i en bulle bara.
LOVE YOU 2!

Postat av:
Vad vill du jobba som när du blir vuxen? :)

Svar: Jag vill bli kock, inredare, jobba i affär, bli journalist eller bli fotograf!

Så det var nästan alla, valde att ta bort lite frågor jag redan svart på eller inte kom på något på. Hoppas svaren duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0