2012!

Hejsan och förlåt för den förbannat usla uppdateringen. Vad beror detta vansinne på? Jag har inte varit hemma..Det är anledningen.

När uppdaterade jag senast? Typ måndags. Aja, shit.
I tisdags åkte jag hem till Erik iallafall! Skönt. Eftersom att vi inte hade träffast på typ en vecka!

I onsdags åkte vi till Stockholm han och jag. Fick inte med mig speciellt mycket, men en kofta och en tröja som jag kanske visar med tiden. Erik däremot, storshoppade! Fick ett par converse!!!!! Gullig är han allt. Vi tog 10 över 4 tåget hem tror jag.

I torsdags åkte jag,Erik och hans föräldrar upp till Orsa. Mysigt! 3 dagar med en massa skidor och bra sällskap satt underbart fint. Firade nyår med dom också, mys på restaurang och massa sådant. Finaste starten på 2012! Åkte hem från Orsa igår och kom hem typ halv 12 på natten. Somnade inte förns typ 2 halv 3 skulle jag tro.

Vaknade idag och vi kollade på massa filmer innan mamma kom och hämtade mig, skulle nämligen jobba på Celsius. Besviken vart man ju när man kom. Stå i kiosken skulle det vara men vad fan fick vi? Packa massa påsar. Hur okul som helst. Men ska stå i kiosken imorgon istället.

Nu sitter jag hur som helst hos Sellin. Vi äter godis, blir feta. Sjunger, filmar oss själva och gör allt mellan himmel och jord. Lite såna vi är jaaaa. Men nu ska jag sluta skriva, och för er som orkade läsa, Tack! Pusssssss.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin blogg! ;)

2012-01-04 @ 21:45:36
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0