Baby så förnedrande.

Men godkväll på er allesammans. Haft en bra dag?

Min dag har iallafall varit lite upp och ner. Mått bäst, mått sämst osv. Vaknade bredvid världens bästa runt kvart över 10 imorse. Vi låg och pratade ett tag innan vi gick upp och åt frukost. Sen pratade vi ännu mer och tiden gick, det var dags för lunch någon gång runt halv 3. Sen kom mamma och vi begav oss till träningen.

Gick bra, tills jag fick reda på att jag inte kan vara med på SM. Skitjobbigt men thats it. Nämligen fått en teaterbiljett med resten av familjen på just samma dag. Så det krockade och i detta fall prioriterar jag familjen sååååå. Men vi kanske får ihop det på något sätt, vi får se.

Har inget mer att tillägga. Kommer bli en fortsatt usel uppdatering i veckan. Men ska göra så gott jag kan när jag har en dator. Ska försöka få liv i kameran igen också! Aja, hörs i veckan. Puss!


UR ARKIVET.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sm i vad?

2012-02-05 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0