En fribiljett till himlen.

Hejsaaaan.

Sitter med musik och en förjävla värk i handleden. Vaknade alldeles för sent idag. Gjorde frukost och satt mig vid tv:n. Har haft allmänt tråkigt hela dagen. Men sen körde jag och Felicia ett Core-pass och jag körde även ett bål-pass efter det och drog lite löpning på vårt löpband. Sen hoppade jag in i duschen. Fint.

Imorgon drar jag hem till Erik och sover där. Sen på lördag drar jag till mamma och klipper mig ännu mer, eller tunnar ut håret. Har gjort lite smått igår och det blir jättefint. Fast just nu är det inte så stor skillnad, men det kommer. Sen på söndag är det dm-final! Tagg.

Juste har dator nu eftersom att pappa fixa en. Haha, asså det låter lite dumt om jag skriver i förra inlägget att jag inte har dator, men nu vet ni iallafall att pappa fixa. Hehe! Puss.


Förra DM-finalen, straffar. Jag satt den hehe. Ser jävligt ful ut dock. Förlust då också, men i år blir det vinst inomhus, för första gången på 3 år hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart spelas finalen? Tid ? :)

2012-01-05 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0