Forever alone.

Hej och än en gång ursäkta för den usla uppdateringen!

Men som sagt, ingen dator och ingen tid. Veckan har rullat på. Inte alls speciellt mycket att göra. Sjuk igår. Fick en hel del gjort. Det är ju fördelen med att vara sjuk.
JUST NU sitter jag hemma hos Erik. Han är på träning så jag är forever alone som vanligt.
Imorse när jag åt frukost forever alone, när jag gick till bussen imorse forvere alone, när jag satt på bussen imorse forever alone, när jag skulle gå från diös idag forever alone, när jag skulle vänta på bussen forever alone, när jag satt på bussen forever alone, när jag satt i stationhuset forever alone, när jag satt i en till buss forever alone och nu sitter jag här forever alone.

Han kommer väl runt halv 7 hoppas jag så jag slipper denna ensamhet. Jag avslutar detta inlägg med en bild och med att säga att jag ska försöka följa era förslag och lägga upp mer outfit bilder! Puss
Råsnygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0