När tiden tycks stå still.

 Hola och förlåt för dålig uppdatering! Men jag glömde min dator hos mamma, smart som jag är och vet ni vad jag mer glömde? Nu låter jag säkert som en fjortis, men mitt smink. Fast med tanke på att jag inte ska göra något speciellt under dessa dagar så är det ju inte världens undergång.

Men igår jobbade jag och Felicia i Celsius 10-1. Med Therese och hennes far Fredrik som sällskap, eller rättaresagt dom som fick sällskap! Skitkul. Sen fick vi skjuts av Fredde ner till city. Felicia skulle köpa sallad. Jag skulle vänta på Erik. Och som tur var var Sellin i samma knipa, fast då i väntan på Julia. Så vi hängde med varandra tills våra sällskap kom då vi skiljdes åt.

Erik bjussa på Fugu. Gullig som han är!!! Vi satt där ett tag. Sen tog vi bussen hem till mig. Han förgyllde några timmar hos mig eftersom att mamma och Felicia skulle jobba till 10. Erik drog vid sju och det visade sig att mamma slutade 8. Så det vart inte så mycket ensamtid. Pappa kom runt halv 11 och vi åkte till honom. Kollade lite tv och sånt. Smsade tills jag somnade också hahaha.



Guapas från i somras. Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0