Stand for love.

Hola amigos.

Tråkig blogg jag har. Bara massa "idag har jag.." inlägg. No bloggerfarenhet alls. Så vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Ska dra ner på bloggningen en del. Så vida ni inte kommer med förslag om vad jag kan skriva?
Har fått tillbaks min kamera nu så kan ta mer bilder på saker och ting, lite outfits också kanske? Aja, kommentera vad ni tycker. 

Igår åkte jag till Erik som sagt. Vi tog de lugnt, kolla film, bakade, lirade guitar hero och massa galet. Somnade typ 3 halv 4 skulle jag tro? Vaknade halv 1 idag. Gick upp och gjorde brunch. Sen hann vi inte med så mycket innan mamma kom och hämtade mig och vi begav oss till Diös-hallen för ett fotbollspass.

Har tagit ett långt bad nu och fått i mig lite mat. Ska lägga upp veckan nu, har typ 7 träningar och säkert en hel del läxor också. Åh orkar inte. Well, ska ta tag i något nyttigt nu (träna) fast då måste jag duscha igen. Orkar jag? Vet inte. Tveeeeek. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fler outfits!

2012-01-15 @ 20:02:29
Postat av: Anonym

Flera outfit-bilder!

2012-01-16 @ 08:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0