It's been a long day in New York city.

Hola!
 
Tre dagar sen. Och vilken dag var då de? I onsdags skulle jag tro. Och vad gjorde jag då? Jag var sjuk, sedan på kvällen mös jag framför fotbolls EM. I torsdags var det jobb. Sedan sov jag hos Erik. I fredags var det återigen jobb. Och sedan helg. Av de 14 dagar jag jobbar är de 5 dagar lediga man får så sjukt värda. Återhämta sig, träffa människor och känna att sommaren inte är helt bortkastad.
 
Så i fredags var jag på tjejmiddag med fina. Snack mat och musik i allra högsta grad. Jag och Wendela somnade hos mig runt klockan 03:00. Vaknade rätt tidigt på lördag och fixade frulle och så. Sedan runt halv 5 begav jag mig in till stan. Solade och sedan drog jag till Gränby en sväng. Sedan tillbaks till stan och där beslutade jag mig för att gå till Erik. Understrucket gå tusen gånger. Kom hem till honom och vi begav oss till Samuel. Där somnade vi runt 04:00 och vaknade imorse klockan 11. Jag skulle till stan en snabbis sedan återvända tillbaka. Somnade på Sampas altan och fick mig allt lite färg på benen.
 
Jag och Erik drog hem sen och åt och kollade film. Och nu sitter jag hemma och kollar fotbolls EM-finalen. Spanien leder med 1-0!!!!!!!! De bra. Nej känner hur långtråkigt detta inlägg börjar bli så jag rundar av. Nu återstår 5 dagars slit. Trodde aldrig jag skulle orka. Bara och bita i!  Puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Hej!
Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt sommarjobb?
Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!
Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]

Du kan även vara kund hos Oriflame när du handlar via mig eller registrerar dig själv

/ Sophie Coper Oriflame Eskilstuna

2012-07-03 @ 01:29:47
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: Anonym

Filippa, röker du?? Såg en bild från Kajsas ''middag'' och du rökte, Tell Us!

2012-07-03 @ 11:16:42
Postat av: Anonym

O du som sa att du aldrig skulle röka....

2012-07-05 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0