13 dagar kvar..

Hej. Första dagen på sommarjobbet avslutat. Helt okej. Eller värdelöst. Men inte så illa jag trodde. Men lär ju vara helt less nästa vecka. Jag jobbar iallafall på avdelningen med de minsta barnen. 1-2 åringar. Det jobbiga är att de inte talar klarspråk, lite svårt att höra vad de säger osv. Annars gör jag inte så mycket.

Gungar, äter, läser sagor, har rast, äter mellis, och gungar ännu mer. Det tar på krafterna trots att det inte låter så jobbigt. Well. Slutade halv 4 idag, ska byta om snart och dra iväg på ett viktigt träningspass. Förhoppningsvis får jag paj av Felle efter träningen då jag åt ketchup. Vi får la se. Uppdaterar mer i veckan. Puss!

GLÖM EJ FRÅGESTUNDEN !!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sugen på att få din blogg länkad och dra in lite extra besökare?

Allt du behöver göra är att ställa en eller flera frågor i min frågestund, bästa frågan vinner länken/reklamen till sin blogg!

Lycka till och glad sommar! (:

2012-06-19 @ 11:50:18
URL: http://emmaskytte.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

Följas via bloglovin?:)

2012-06-19 @ 16:49:50
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0