Hey, I heard you were a wild one.

Återigen väldigt länge sen. Dessa dagar har varit topp.
Igår tog min bror studenten. De firades med att hela släkten plus några till samlades för att äta smörgåstårta och massa annat gott. På kvällen åkte jag hem till Erik och sov där. Imorse mådde jag inte bra alls. Ont i huvudet och ont i magen. Resulterade att jag inte kunde lira matchen idag mot Huge. Lite synd. Erik som var frisk drog iallafall väg på match och jag begav mig hemmåt.

Väl hemma bakade jag chokladbollar och mös ner mig i ett varmt bad bestående av ansiktsmask, skrubb, hårinpackning och rakning. Allt för balen imorgon. Min klänning har fortfarande inte kommit än, men förhoppningsvis kommer den imorgon. Annars har jag en plan B. Så det är lugnt! Pusshej.


Shoooooho gamal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0