Let's go play in the water.

Hejsan svejsan.

Sov hos Erik igår. Vi åkte till stan köpte godis åkte hem, åt och mös ner oss framför en film. Somnade vid 1 skulle jag tro. Imorse drog han iväg till Sundsvall på match. Jag mådde jättedåligt, men bet ihop och tog mig till Gävle och min match. Startade på bänk, bäst så när man är krasslig. Hoppade in i 60:e minuten och spelade. Det gick bra trots min huvudvärk och onda mage. Dock förlust men individuellt gick det fint!

Nu är det sommarjobb 3 veckor framåt. Skitjobbigt och skitkul på samma gång. Jobbigt för att jag inte kommer få träffa Erik och Wendela lika ofta som jag själv vill. Många ensamma nätter. Sedan kul med pengar och små söta barn. Aja vi får se vad jag tycker. Kanske tröttnar efter första dagen? Får se. Mer uppdatering under veckans gång.

GLÖM EJ FRÅGESTUNDEN ←(KLICK)


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-06-17 @ 20:03:24
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du sommarjobba? :)

2012-06-17 @ 20:34:08
Postat av: aina [fotoblogg]

Fin blogg :)

2012-06-18 @ 12:14:56
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0