Svar på frågestunden.

Postat av: Amanda
Hej, jätte fin blogg :) tror jag tar och slänger in ngra frågor.
Hur kommer det sig att du bloggar? Är det något du vill göra mer i framtiden?
Vad har du för drömmar?
Vilken är din favorit affär? :)

Svar: Tack så mycket!
Jag bloggar av olika anledningar. Tillexemel bara för att skriva av mig, men även för att ha något att kolla tillbaks på när jag blir lite äldre, men det är inget jag vill hålla på med i framtiden!
Oj, har nog inga speciella drömmar. Få ut det jag vill få ut av livet kanske?
Har flera men skulle nog säga gina, bikbok, h&m och såklart en massa andra.

Postat av: Ella
Vilket gymnasie ska du gå och vilken linje?
Bästa lärare på Gränby?

Svar: Jag ska gå på Celsius i fotboll elit, linje är SAM/MEDIA.
Jag personligen tycker att Sari och Lisa är 2 jättebra lärare.

Postat av: Malin S
Vilket fotbollslag spelar du i nu?
Vilka från gusk som ska med till elitlägret tror du kommer med i landslaget?
Favorit ben&jerrys?
3 duktiga 96 tjejer på fotboll?
3 duktiga 97 tjejer på fotboll?
3 duktiga 98 tjejer på fotboll?
3 duktiga 99 tjejer på fotboll?

Svar: Jag spelar i GUSK:s a-lag. Vi spelar i division 2 men jag spelar även i division 6.
Jag tror att Märta Säfström har en rätt stor chans att komma med i landslaget.
Blaked Alaska, och Cookie Dough.
Amanda Östervall, Lina Blomqvist och Wendela Mattsson.
Märta Säfström, Nathalie Björn och Elin Åkerman.
Ronja Alden, Josefin Meyer och Agnes Leijon.
Ariam Berhane, håller inte kolla på några andra 99:or.

Postat av: Elin
Du är jättefin! Men undrar, röker du? Kram!

Svar: Tack så mycket! Nej jag röker absolut inte. Har du sett mig med en cigarett någon gång så är det förmodligen för att jag håller i den till någon. Skulle aldrig röka själv! Kram.

Postat av:
Hur kommer det sig att du och Erik började vara med varandra så mycket och att ni blev tillsammans? :)
Vad har du för planer inför sommaren? :)
5 bästa tjej kompisar? :)
Vilka kommer du sakna mest från gränby? :)

Svar: Eftersom att jag och Erik fick känslor för varandra är det ju rätt uppenbart att man träffas och sådant. Så vi började träffas mycket och det kändes helt rätt. Och när man gillar varandra är det också rätt uppenbart att man blir tillsammans.
I sommar ska jag jobba, vilket jag gör nu. Sen ska jag vara på Väddö, hänga med vänner, spela massa fotboll, festa och ha kul, bada, men framför allt umgås med min pojkvän!
Wendela Mattsson, Felicia Frykenfeldt, Ellinor Eriksson och Julia Andersson.
Kommer sakna alla jättemycket. Framför allt min klass!

Postat av: Felicia
har du kommit nångång då du och Erik haft sex?
tror du Felicia är avundsjuk på dig för att hon inte haft sex eller har en pojkvän? :)
toppen bra blogg. Kram!!

Svar: Ja det är klart.
Nej det tror jag verkligen inte att hon är. Det gäller att vänta på det rätta. Det behöver inte vara förhastat liksom. Bättre man väntar på någon som hellre själ din första kyss än din oskuld.
Tack så mycket! Kram.
Postat av:
Dom 97or från gränby som du mest kommer sakna?
Dom 97or från gränby som du vill få bättre kontakt med?
Kram

Svar: Julia Andersson, Parthena Elefteriadou, Aya Torok.
Parthena och Aya!
Postat av: Sellin
Ska du gå på celsius elit eller har du ändrat dig ?

Svar: Nej har inte alls ändrat mig!
Postat av: Anton
Vilken fotbollsspelare ger dig mest inspiration?
Hur lång är du? :D

Svar: Det är väl ingen speciell som ger mig insperation. Men några jag gillar är Xabi och Iniesta.
Jag är 168-169 skulle jag tro.

Postat av:
10 snyggaste 95 killarna och 94 tjejer

Svar: 94:a tjejer är Fredrika Sweno, Malin Wängelin, Ingrid Wixner, Nejra Fekovic och Olivia Säfström. Känner absolut inga 94:or typ så håller ingen koll.
95 killar öhm. Finns väl inga jag tycker är jättesnygga, men Adam Amaya och Mathias Benker

Postat av:
vart ska du sommarjobba? :)

Svar: Jag sommarjobbar på en förskola nära där jag bor. Där ska jag befinna mig i 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha patetiskt att du ljuger om rökningen gumman. Vi vet att du röker.

2012-06-19 @ 21:40:36
Postat av: Felicia

Jag undrar hur det känns att komma för dig? Är det skönt? Jag och min pojkvän försöker ofta men jag lyckas inte.. Vilka ställningar kör du och Erik när han får dig att komma? Kraaaam

2012-06-20 @ 13:17:33
Postat av: mysan

kikar in o önskar dej en fin dag! :)

2012-06-20 @ 15:10:50
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

Kikar in o önskar dej en trevlig dag! <3
Kram :)

2012-06-21 @ 14:01:07
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: julia

Vilken artist gillar du mest? Gå in på min blogg och tyck till på dagens fråga! Btw fin blogg! :)

2012-06-21 @ 22:04:59
URL: http://justjuliasager.blogg.se
Postat av: Lisa

Agnes är 99a :)

2012-07-02 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0