Det finns saker jag saknar.

Hejsan.

Sitter i sängen och har precis kollat igenom schemat för kommande helg då det är camp 5. Det blir fan tuffare för varje camp nu alltså. Samling klockan 8 (!!!!!) mitt ute i ingenstans och hej och hå. Död kommer jag vara efter helgen.

Har iallafall duschat, packat och ätit halstabletter som aldrig förr. Smsar med min fina pojke också. Ska lägga mig nu. Fattar inte hur mina ögon ens orkar vara öppna. Sinnes. Har ju panik också. 2 prov i veckan. Imorgon efter skolan åker jag till Erik och sätter mig och pluggar några timmar. Sen på tisdag blir det RÅ-PLUGG! Nationella i 2 och en halv timme känns inte precis lockande. Well, kommer bli dåligt med uppdatering i veckan. Just sayin. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man för att skicka gruppmeddelanden på iphones? ;)

2012-03-12 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0