I woke up in the middle of a bad dream.

Oj, åt fanders med den uppdateringen.

I veckan har jag tränat, spelat semi-final i skol sm, förlorat semin, fått tillbaks bra resultat på prov, varit med min finaste, köpt fotbollsskor, ätit cheesecake med klassen, haft håla i 4 timmar, köpt massa presenter, kollat fotboll, skrattat, gråtit, mått topp, mått sämst, smilat åt det fina vädret, buat åt det dåliga.

Ja, det är min vecka. Köpte nya fotbollsskor idag, SKÖNT att slippa slita på de andra. Senare åker jag och kollar när mitt lag lirar match mot Gävle. Har så sjukt ont i ryggen och har inte kunnat tränat så ska inte spela. Sen ikväll åker jag till Erik igen. Hörs!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag spelar du i ?

2012-04-01 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0