The Devil Inside

Hej! Skit dålig uppdatering alla dessa dagar. Jag vet!
Men det har bara vart skola och hur mycket bryr ni er om den? Not much eller hur? Men iallafall. Skolan idag var väl rätt lagom nice. Först lite matte, sen håla i 2 timmar. Spenderades på bästa tänkbara sätt. Sen fotboll sen vila  hos skolsköterskan efter insident på fotbollen och till sist SO.
Efter skolan tog jag, Felicia och Julia vårt pick och pack och drog till filmstaden. Klockan halv 6 visades The Devil Inside i salong 7. Vad ska jag säga om den, visst, den var läskig och så men inte alls överdrivet läskig. Hoppade till kanske en gång på riktigt? Den slutade på ett så sjukt dåligt vis också. Sista minuset var att den var jätte kort. Typ 1 timme lång. Känndes som man satt sig ner sen så var det dags att gå igen.
Nu befinner jag mig på jordens bästa ställe, nämligen hos min pojkvän. Medans alla är på avicii så sitter jag och har det bättre än någonsin. Imorgon ska jag vara hemma hela dagen. Inte så speciellet kul. Uppdaterar förmodligen mer imorgon skulle jag tro. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0