TILLÄGNAT DEN SOM TAGIT MIN IPHONE.

Vill inleda detta "hat" inlägg med något bra. Jag vill tacka Nour som fixade min header! Så nu är det iallafall lite nytt på bloggen. Skönt de!

Nu till allvaret...

Får på riktigt sånt utbrott på att någon har snott min iphone? Vilken funktion fyller det av att ha en mobil man inte kan använda som bara kan ligga där och ses på? Är inte det lagom onödigt? Och på riktigt så suger det att inte ha iphone. Saknar alla appar. Haha, jag låter väldigt beroende trots att jag har allt jag behöver. Men tänk er, jag sitter på bussar, jag går, jag sitter på lektioner utan att kunna göra det vardagliga jag gjorde. Jag är verkligen inte så beroende men å andra sidan klarar jag mig utan iphone. Den som tog min iphone, snälla. Den hade kod, du stängde av den direkt vilket i sin tur leder till att du måste ha pin-kod. Det är onödigt. Om dina föräldrar märker vad säger du då? Asså snälla bara lämna tillbaks den. Jag slår vad om att jag är i större behov av den än vad du är. Jag kan iallafall komma åt saker i den och ha nytta av den medans du bara kan ha den som någon slags accesoar. Är så jävla pisst på den som tagit den på riktigt. Det är inte okej. Så sjukt onödigt. SAKNAR MIN IPHONE.
Saknar instagram, twitter, draw some, den lätta sms-chatten, tangentbordet, smilisarna (!), ALLT! Ge tillbaks den.


Kommentarer
Postat av: emelie

Aj aj låter inte bra att nån stulit din iphone!! :( :(

2012-03-04 @ 21:39:11
URL: http://emelieislove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade du nån app där man smsade? Vad heter den isf? :)

2012-03-05 @ 08:00:18
Postat av: anonym

Kan du inte använda "Hitta min iphone" ? den finns på alla. då ser man på en karta vart den är :)

2012-03-05 @ 08:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0