We are just having fun.

Tjenaaare!

Har nyligen kommit hem från Erik! Åkte till honom efter skolan igår. Eller drog en sväng på Gränby C först. När jag kom till honom kollade vi på BB. Sen åt vi och sen fortsatte vi kolla! Sen gjorde vi massa innan vi somnade ganksa tidigt.

Imorse vaknade vi runt tio, sen kollade vi gårdagens avsnitt av BB. Sen gick vi upp och åt, sen städade Erik och sen mös vi lite innan mormor kom och hämtade mig.

Nu har jag precis tjockat i mig en kaka och en bulle mamma har bakat till sin födelsedag. Ska snart snlinga håret med lite blonda slingor! Hoppas på bra resultat. Ska dra nu. Puss!

Blir ett bildlöst inlägg för att bilden jag vill lägga in krånglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0