Feel so close to you right now.

En veckas mellanrum mellan varje uppdatering. Inte jätterbra dårå.

Har hunnit med att spela match, tränat, gått i skolan, vart med min fina och bara vart hemma. Idag bjöds det på en sjukt långtråkig föreläsning om andra världskriget. Sedan lite lektioner innan jag vandrade hem till fina farmor och farfar. Åt och sov innan det var dags för träning i det mindre fina vädret. Men kul var det! Efter träningen fikades det med laget, sen drog jag hem.

Sitter här nu och ska snart bege mig in i vardagsrummet för lite television. Har dock sån himla panik för att jag inte hittar någon klänning till avslutningsfesten. När jag ser att alla börjat inkassera så känner jag att jag hamnar på efterkälken. Aja får leta vidare. Ska göra lite arbete nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0