It's a sommernight, live, love, laugh.

Tjenare hejsan. Fortsatt dålig uppdatering alltså.

Igår lirade jag match mot Tärnsjö, vinst med 5-1. Skönt! Idag var det skola. Mindre skönt såklart. Trodde jag hade nationella imorse men slapp. Så har ytterligare 2 dagar på mig att förbereda eftersom att det verkade riktigt svårt. Sen idag på svenskan fick jag ont i bröstet och min andning vart jättejobbig. Men bet ihop tills det var slut för dagen, även beslutades det att jag avstår från dagens träning.

Har massa att ta tag i. Redovisning imorgon och nationella imorgon. På onsdag har jag även redovisning igen, tyska nationella, bildprov och fysikprov. Fullspäckat shema jag bör ta tag i alltså! Ska få klart redovisningarna idag och även plugga till resterande prov. Nu ska jag äta! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0